Hästar finns inte?

 
Jag brukar ta så mycket jag kan på största allvar. Detta är jag inte så insatt i och har inte en aning om hur vetenskapen kring detta har bearbetats. Nytänkande är ofta provocerande och i många fall lutar det faktiskt åt det komiska hållet.
 
För mig låter det helt obegripligt att hästar är en frukt. Men vad definierar en frukt egentligen? Det skulle betyda att det är okej för veganer att äta hästar, men jag tycker att det är helt okej att äta frukt för frukter har varken nervsystem eller hjärna. Vilket hästar har. Så i mina ögon är hästar levande varelser med ögon, öron, känslor, osv och inte en frukt.
 
Klicka på bilden för att komma till källan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0