Vad äter en vegan?

Allt som inte innehåller animaliska ämnen, simple as that. Tänkte att jag slänger upp mina absoluta favoritsidor som jag skulle kunna sälja min själ till om det så behövdes;
 
Vegokoll
Min favorit. Här finns allt, recept och info men framförallt listor på animaliska e-nummer och veganska produkter du kan hitta i mataffärer.
 
Vegania
Recepthimmel.
 
Veganlife
Näthandel. Har dock inte handlat där än och då har jag ändå varit vegan i mer än ett halvår nu, vilket också visar att du klarar dig galant genom att handla i "normala" mataffärer så som coop, ica, osv. Men produkterna ser lovande ut.
 
Goodstore
Ska åka till huvudstaden snarast enbart för denna butik.

Kommentarer
Postat av: caspian

Tja! Jag ville bara tipsa om sidan very spicy indeed - världens bästa receptblogg i mitt tycke.
givetvis är allting helt vegetabiliskt.

sjukt bra mat, och den toppar alla andra vegansidor som jag någonsin besökt. lättlagat, billigt och tusen gånger godare än alla andra sidor tillsammans :)

jag äter mycket indiskt här hemma, och då är den här sidan awesome!

http://www.veryspicyindeed.se/

2013-03-12 @ 22:09:24
URL: http://heroine.weebly.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0