Hajar spolades ut i shoppingcenter

 
 
Varför krävs det en olycka som denna för att man ska inse hur dum idén var från början? Hajar finns inte till för att vi ska spärra in dom, från det fria, och tjäna pengar på dom genom utnyttjan som en turistattraktion. Jag tycker synd om människorna för att de är korkade och säkert omedvetet delaktiga i detta, jag är förbannad på människorna som fick denna idé från början men jag tycker mest synd om djuren som ofrivilligt tvingats på detta liv från första början.
 
Och sen blir jag grymt förbannad på dom som bokstavligt talat går fram till en fisk och knäpper ett fucking kort på den när den är döende istället för att försöka rädda livet på den. Viktigare att instargamma eller? Idioter. Tänk om det hade varit du som levt i fångenskap hela ditt liv och när du sen håller på att dö mitt framför ögonen på andra, ja då knäpper dom kort på dig istället. Jag blir så sjukt besviken på mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0