Who to blame? You

 

Veganer finns i ALLA former!

 
 
Kan folk sluta ha fördomar om veganer? Att alla skulle vara benrangel och rynkiga är lika illa som fördomar mot andra folkslag. Det finns knubbiga veganer, det finns smala veganer, det finns muskelberg bland oss också., osv. Blir trött på att så fort någon pekar ut ett fel på mig så är det alltid vegansimen man skyller på. Ni som håller på med sånt och läser detta, sluta med det. Det är inget fel med att vara annorlunda, det är inget fel med att vara smal. Faktum är att jag var smal när jag åt kött också. Veganismen har inget med just det att göra. Att jag känner mig starkare och piggare tack vare veganismen är ren fakta.
 
Trött jag blir.

Mamma: "Jag tycker du kan sluta vara så principfast och ibland kanske ta en ostbit eller ett ägg på morgonen, vad gör det?"

 
Mitt svar? Var tyst ett tag och bara stirrade på människan och sen förklarade med förvåning att jag inte vill ha, det äcklar mig, det finns inte. Det handlar inte om att jag har karaktär, det finns inte att jag skulle göra något sådant, end of story.

Veganska recept på vanlig traditionell tv en onsdagskväll

Slöglodde på tv och kom över veganska recept på 8 hos stjärnorna. Mycket nytt som definitivt måste provas! Är det bara jag som blir helt till mig av hur gott allt ser ut? Älskar vegansk matlagning, det är så spännande, roliga kombinationer och oftast väldigt simpelt. I love food more than I love people.
 
 
 
Klicka på bilderna för att komma åt recepten.
 
 

RSS 2.0