Visste ni att Subway är storre än McDonalds?

Hade jag inte en aning om, trots att det är en relativt gammal nyhet. Jag gillar ju verkligen inte donken alls, Subway är fortfarande lite okänt. Vet att de har många veganska alternativ runt om i världen, men det är också det enda jag vet. Har inte koll på hur de hanterar djuren, ogillar att djur finns med i bilden överhuvudtaget. Måste snoka!
 
Längtar tills den dagen då det finns en vegansk snabbmatskedja. För ja, den dagen kommer nog inom sin tid.

Kommentarer
Postat av: Matilda

fick du reda på det genom quizkampen? ;D det fick jag, för några dagar sedan bara. blev också chockad!
subway har inget veganskt i sverige dock och jag hörde att någon hade frågat efter veganskt där och då hade de ljugit och sagt att deras veggie-grej var veganskt fastän den inte är det! usch och fy.

Svar: Haha ja! Wtf moment på den alltså :) fick ju lov att snoka vidare i ämnet. Fan vad ledsen man blir när sådant händer, hoppas ändå att de utökar sortimentet så man har fler alternativ i framtiden.
vmadness.blo.gg

2013-05-16 @ 13:03:48
URL: http://higgsr.tumblr.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0